Често задавани въпроси

Само лице, което е получило карта Sport Pass от своя работодател или лице, което е получило право на достъп (код) да закупи карта от сайта www.sportpass.bg.
За частни клиенти: картата може да бъде закупена он-лайн на www.sportpass.bg само при условие, че имате предоставен достъп (промо код). Трябва да бъде избран съответният пакет и заплатен периодът, за който ще се използва картата, както и допълнителни такси, ако има такива. Ако искате да получавате картата като социална придобивка можете да препоръчате Sport Pass на вашия работодател или да ни изпратите контакти, за да му представим услугата. Свържи се с нас.

За бизнес клиенти: Сключва се договор между компанията, която ще предоставя карти на своите служители и Содексо. Картите се поръчват, заплащат и доставят. Картите се раздават на служителите и всеки може да ползва своята карта за съответния период.

Съветваме Ви да се запознаете с всички условията за ползване
Sport Pass Ви дава право на 1 тренировка на ден в избран обект от спортната ни мрежата. За да тренирате, трябва само да покажете и дадете за регистрация вашата карта, както и документ за самоличност при влизане в спортния клуб. Съветваме Ви да направите предварителна резервация за групови занимания или тренировки, за които има ограничени места.
Всеки притежател на карта Sport Pass може да се възползва само от една отстъпка за пазаруване  на ден.
Имате право да използвате картата си веднъж на ден за една тренировка.
Не. Картата е персонална и не може да се използва от никой друг, освен притежателят й. Използването на картата от лице, различно от нейния притежател, е строго забранено и може да доведе до задържане на картата и деактивиране на услугата.
Не. Можете да направите резервация за тренировки в конкретния спортен клуб, в който желаете да тренирате. Можете да откриете контактите на всички клубове на нашия сайт в търговска мрежа.
При изгубена, открадната или повредена карта следва да направите следното:
– ако сте получили картата от своя работодател като социална придобивка, моля при проблем да уведомите отговорното за картите лице във вашата компания. Следва въпросното лице да се свърже с нас и да подаде сигнал за изгубената карта.
– ако сте закупили Sport Pass директно от сайта с промо код, следва при загуба или друга повреда на картата да влезете в своя профил и да заявите коя карта трябва да бъде преиздадена. При подаване на заявлението трябва да заплатите такса, след което картата Ви ще бъде преиздадена и доставена до посочения от Вас адрес.